dag 8 tweede dag game drive - Reisverslag uit Nyakisiku, Tanzania van linekeencora - WaarBenJij.nu dag 8 tweede dag game drive - Reisverslag uit Nyakisiku, Tanzania van linekeencora - WaarBenJij.nu

dag 8 tweede dag game drive

18 Oktober 2017 | Tanzania, Nyakisiku

Wederom vroeg uit de veren en om 6.00 ontbeten. Om 6.30 vertrokken naar het park,ongeveer 15 min rijden.
Onderweg, vlak bij het kamp waren olifantensporen en zagen we een python, een jonge van "maar" 2-2,5 meter.
In de ochtend 2 x een lekke band en daarna weer verder.
Weer heel veel dieren gezien veel dezelfde maar ook weer andere.
2 mannetjes leeuwen, lepelaars,olifanten(wel wat van ver af).weer de groep wilde honden,wat zeldzaam schijnt te zijn want die laten zich vaak weken niet zien.
De Hot Spring bezocht ,klein stukje de berg op klimmen , waar het water 40-45 graden was door een nog actieve vulkaan .
Bij terugkomst op het kamp een invasie van apen rondom de huisjes en het zwembad.
Lekker gegeten,gekletst aan de bar en op redelijke tijd naar bed ,moe van zoveel indrukken.
Helaas gaat het plaatsen van foto's dramatisch.

• 20 Oktober 2017 - 17:42

Bea:

Klinkt allemaal heel goed meiden! Blijven genieten maar!

• 21 Oktober 2017 - 11:47

Jan :

Mooi reis verslag leuk om te lezen