dag 7 game drive - Reisverslag uit Mkalinzu, Tanzania van linekeencora - WaarBenJij.nu dag 7 game drive - Reisverslag uit Mkalinzu, Tanzania van linekeencora - WaarBenJij.nu

dag 7 game drive

17 Oktober 2017 | Tanzania, Mkalinzu

eerste dag game drive
6.00 ontbijt 6.30 weggereden in een open jeep
Heel veel dieren gezien.
kuddes wilde honden, impala's, buffels, apen koedoes, zebra's, giraffen,nijlpaarden.
ook wat krokodillen ,een lizzard,een leeuwin met jonge leeuwen van ongeveer 2 jaar oud,wilde zwijnen,wilde boskippen.
Er mag in dit park of road gereden worden en dat doen ze dan ook zodra de ranger iets interessants spot.
Dat is gaaf maar is ook zeer belastend voor de jeep.Olie lekkage gehad dus werd de jeep omgewisseld en gingen we weer verder.
Ergens op een veilige plek koffie gedronken bij een enorme boabab boom waar je minstens met 6 man in kan kruipen
Op een andere plek geluncht ,alles meegenomen Door de ranger en chauffeur.
S'morgens is het redelijk qua temperatuur tegen de middag wordt het heet en kun je het beste in de jeep zitten.
We hebben een mooie hut met rieten dak wat niet geheel afsluit dus spinnen ,salamanders enzo kun je nog wel eens tegenkomen.Tassen dichthouden dus
Er is zelfs een klein zwembad op het kamp.
Prima avond eten
S'avonds aan de bar met gezellige andere safarigangers.
Op tijd naar bedwang morgen weer een game drive